Fredag

Dagen började med att jag åt frukost ute i värmen med Stefan och min familj. Jag tog fram systemkameran och tog lite kort.(har fotouppgift över helgen). Gick till en blomma och tog kort. Sen kom det en humla krypandes på den och humlan satte sig i blomman också. Tog typ 50 kort på humlan, MVG. :)
Runt 5 tiden kom Mormor och min Moster. De och mamma ska gå och lägga sig nu för imorgon klockan 5 A.M åker dom till grekland! Så avundsjuk! Mormor fyller 90 och resan är mamma och gunnels present till henne.

Om ett tag ska jag åka till Stefan. Hans föräldrar har fest. Stefan är med på dart(piltävling) just nu. Han äger på det.
Men det blir väll en skön hemmakväll ikväll. Josefine har grillfest och jag vill verkligen gå men kunde inte få med mig någon. Alla tyckte att det var för sent att åka till spånga nu och jag har insett att dom har rätt, bussen från spånga till sollentuna mitt i natten när man ska hem låter ju jättemysigt, så jag skiter i det också.


                    


Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Söt blogg :D

2009-05-02 @ 17:21:33
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0