En vanlig fredag

Jag duschade imorse vilket betyder att jag var 15 minuter sen till första lektionen. Kom nästan i tid, var vid busshållplatsen 3 minuter över och bussen ska gå 5 över, men den gick 2 över.. Fuck 607¨! Första lektionen var samhäll. Vi skulle se på film i P9(bion). Alla dörrar var låsta men en kompis fick öppna åt mig. Filmen handlade om en kriminell 15-årig kille. Den var ganska hemsk. Efter skolan drog jag och kolla på när Linnea sjöng på en konsert. Den höll på i 2 timmar så nu är jag hemma. Har precis ätit lite kina mat från igår och snart blir det grillat. Får se vad som händer ikväll.<3


Kommentarer
Postat av: frida

har restartat min blogg så kolla in

kommentera & njut, puss ♥

2009-05-16 @ 01:06:22
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0