Always

Onsdag, nu har vi lov i 4 dagar! Hade engelska prov idag. Fick 67 av 70 poäng :)
Efter skolan bowlade vi med klassen. Jag förlorade mot murielle med 100 poäng, jag suger!
Har tänkt på en sak. I flera år har jag sett livet som ett skådespeleri. Man är aldrig ärlig, man har ett fejkat leende och man vågar inte prata med de man vill. Jag har slutat bry mig om sånt. Det är klart att man bryr sig om vad folk tycker men varför ska någon tycka illa om mig om jag är mig själv?
Jag har lite bilder från i helgen, när jag och Stefan firade 10 månader. Vi spenderade den soliga dagen i lekparken och vid vattentornet. Det låter kanske tråkigt. Men det var jätte underbart! Jag har aldrig känt sånn frihet som jag kände då. Ingen i hela världen kunde störa oss då. All ångest och osäkerhet var långt borta.

Du är så underbar <3


   

   


Nu ska jag och mamma åka förbi donken och köpa mat. Puss bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0