Vi täääänka på donken

Igår var jag och darya i rålis med hennes kompisar felix,simon och robin. Träffade robin förra året när jag han darya och stefan var på ung 08.
Vi rökte vattenpipa i och drack lite öl. Sen började det regna. Haha vi hitta en grill som någon hade lämnat så jag försökte grilla mina marsmellos så det blev svårt. Vi drog mot t-banan. Tänkte försöka ta oss in på en krog men det var dödsdömt ;P Egentligen kan jag ta min syrras legg för vi ser likadana ut, men ser jag verkligen ut som 20? Många dömmer på längden tyvärr även fast många vuxna är kortare än mig.
Iaf så drog vi till slussen och gick på donken. Jag tog en pommes med en cola. Alla tog lite olika saker, Simon tog en hel meny och han åt inte ett skit även fast han betalat så mkt! Så typiskt killar. Jag tog hans hamburgare tillslut pommesfritesen tog Darya och resten kastade han på robin haha ;p
OMG, jag och darya drog mot tågen vid halv 1. Hon åker mot södertälje för hon bor i stuvsta, och jag åker ju mot märsta. En man började prata med mig på engelska, frågade om min ålder och mitt namn och stötte på mig asmkt. Han ba jag är 19 och det tror jag så mycket jag vill på, han såg ut som 30! Men han pratade iaf engelska(som var svår att förstå). Han hade precis flyttat hit till sverige, han kom från afrika. Han var snäll i början men sen blev det för mycket på tåget. Han tog på mitt ben och sen höll på att säga att vi skulle gifta oss och grejer. Försökte säga att jag hade pojkvän. Han gick av vid solna och han försökte kyssa mig när han skulle av! Det var asläskigt!!  Känns så konstigt nu när jag och Stefan är utan varandra oftare. Man måste klara sig själv när man ute, det är läskigt :(




Inte jag som tog kort där ;P




Har jag fått bruna ögon?




Kommentarer
Postat av: Samii

Men usch vilken äcklig snubbe :S

Fattar att de e jobbigt utan hnm, men de ordnar sig <3

2009-07-04 @ 21:42:58
URL: http://icantfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0