Ramlade ner i en brunn..

Men bara benet fastnade, stefan slängde sin cykel i marken och sprang och räddade mig. Världens underbaraste <3
Helgen.. I fredags var jag på fest i täby, i lördags var jag på söder med Stefan sen var jag på fest i väsby.
Söndagen hade jag sprängande huvudvärk men drog till Stinsen. Kom hem med en glass.
När vi var på söder gick vi ofc till the english shop. Min pojkvän är engelsman you know, och jag är amerikan, iaf till personligheten säger Stefan. Jag älskar saker som amerikaner älskar, jerry springer, onyttiga saker och blink 182. Nästa helg ska jag bara ta det lugnt.
Juste, jag gillar inte iceslush längre. För när vi var på söder så köpte jag en på 7eleven och den äckliga gubben i kassan tog på sugröret med as kladdiga händer typ. Kände det när han gav mig växeln. Jag snodde nya sugrör men ändå. Sen stod vi ute i kylan och drack/åt iceslushen, men mådde bara illa och tänkte på svininfluensan.
Jag har fått studiebidrag förresten, har någon annan fått det? Verkar inte så.. haha ;)






Svenska flicka söt som sockerdricka <3


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0