helgen

Igår så lämnade jag in mina skor på omklackning, var med Stefan, tog lite kort sen gick jag hem till erika. Hon fyller 17 idag men hon fira lite med hennes närmaste kompisar igår. De andra hade köpt genemsam present och jag köpte egen. Av de andra fick hon nagellack, bodybutters och duschgrejer. Jag gav luxury showergel och body suffle från golden nights men det är som body butter. Bara massa body saker för hennes del men hon blev glad endå. Idag kommer släkten på kvällen. Farfar ska hämta farmor som har varit i NY så dom o kusinerna kommer på middag till oss. Jag måste fortf se priviledged ;)
Jag ville sola idag med jag hittar inte till det solariumet jag tänkte sola på utan stefan, och han är lite hängig så det är ingen bra idé. Men jag måste hämta ut mina pumps i sollentuna och köpa ett nytt rosa nagellack som jag vill ha.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0