Helgen

I fredags var jag barnvakt i rotebro. Vi såg lilla melodifestivalen och sen gick dom och la sig kl 8. Det är två tjejer som är 4 och 6 och dom heter Saga och Alva. Dom är jättesöta. Men när dom sov var det ensamt och jag var ashungrig. Halv 12 kom föräldrarna hem och jag fick 420 kr. Såg till att inte tappa pengarna denhär gången.
Igår var jag med Stefan och på kvällen med Mikaela och idag gör jag inte så mycket. Stefan är på bortamatch och kommer hem kl 3 inatt. Jag har åkt till centrum och köpte fiberwig. Var tvungen att testa men jag ångrar mig lite.. Fransarna blir långa men jättetunna och man måste måla på minst 20 gånger för att dom ska bli långa. Men nu har jag borsten iaf så kan jag använda telescopic mascaran med fiberwigborsten sen. Det är borsten som gör allt.

Kommentarer
Postat av: S

Älskar dig Amelie <3

2009-10-05 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0