Todays shopping

Idag har jag och erika varit och shoppat. Hon köpte ett armband från indiska, och jag köpte en liten sminkborste, en brun kajalpenna, en kam och en ögonskugga från bodyshop. Den kostade 124 kr men den är jättebra, har haft den förut. Jag köpte en brun- naturlig färg som jag kan ha en vardag.
Har ni märkt att H&M har fått finare kläder? Dom har ju fått nya designers. Jag gick inte ens in i gina tricot idag, helt sjukt! Alla klänningar och kjolar är stl 34 och det tycker jag är för stort för mig. På H&M provade jag en skjorta som var stl 34 och den var för liten. Synd bara att det är så mycket gamlingkläder som finns på H&M, och det är inte direkt sorterat heller.


Kommentarer
Postat av: Mahlin

samma här, kjolar i strl 34 är alldeles för stort för mig. dom borde sälja strl 32 för oss pinnsmala..samma problem har jag med skor, ligger mitt emellan strl 36 och trettiosju. lite jobbigt.. aja :)

2009-05-24 @ 13:27:18
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0