<3

Gossip girl! Dagen har varit mysig. Vaknade upp med Stefan och vi drog till pizza house och åt. Efter det drog jag hem och jag och erika bakade muffins hos mig. Sen hade vi picknick i parken och tog kort osv. Sen åkte jag och Adina till kista för att köpa present till pappa. Vi firade honom för en timme sen. 51 år! Jag gav honom dubbeldusch och godis. Vad ska man köpa till män liksom? Jag kan bara köpa bra grejer till Stefan för att jag känner honom bäst. Ska åka till honom efter GG, saknar honom så himla mycket! <3

Jag har börjat tycka om kebab. Men jag tycker att det är så hemskt. Jag vill inte äta för jag tänker på små söta lamm! Alla borde sluta äta kebab, lammstek och sånt :(
          =       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0