Tonight

Var i kista idag. Köpte en leopard-sebra mönstrad tunika från H&M. På gina tricot så ser allt nästan likadant ut. Svart tunika, grön tunika, röd tunika. Blommig tunika? Det finns massa sånnt på H&M nu när dom har nya designers. Förut var det verkligen skit där, things change.
Var på O'Learys (Sportbar) med Stefan och såg AIK-gefle. Förlorade med 1-0 även fast AIK är bättre än jävlarna i allsvenskan.
Jag ska med på AIK-hammarby på torsdag. 200:- , inte billigt men Matilda(min kompis) ska med sin pojkvän Adde (Stefans kompis) till matchen så jag kommer. Hoppas AIK vinner :)

Haha alldeles nyss var jag och Stefan här utanför huset.. Stefan sköt med sin innebandyklubba mot garaget och jag satt på trappan och kollade. Det är så skönt ute! Sen kom Stefan och satte sig brevid mig och sa "kolla nu".
Så kom det en jättestor och tjock kvinna som pratade med sig själv. Hon gör alltid det säger Stefan, tills hon märker att folk hör. "min kusin sa det bla bla bla". HAHA, vi tänkte spela in video men vi hade inte med oss mobilerna!


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0