Friday

Det var resultatet, 1-0 till AIK. Innan matchen gick vi ett helt gäng och sjöng aik.
En äcklig bajenkärring kom fram till stefan och skrek "aiksvin aiksvin". Sen satte hon sig och kissa där matilda stod, helt cp!
Jag var helt svag efter matchen, jag hade ju stått i två timmar och hoppas och skrikit som alla andra, gjorde illa handen också.
När AIK gjorde mål blev det galet!
Två killar drog i mig samtidigt och hoppa och skrek, och alla andra hoppa omkring. haha. På södra läktaren vare några bajare som kasta bengaler på östra läktaren där det satt knatte AIKare eller vad man ska säga. Bengaleldar är 2000 grader varma, polisen gjorde inget typ. 
Det blev bråk på perrongen sen, men vi höll oss borta från det. Någon bajare ramla ned på spåret, vet inte hur det gick med det.
I morse kunde jag inte ta mig upp till den första lektionen 8:20. Nu ska jag ha svenska, och sen bild. Ska hålla ett tal i svenskan om en vecka. Talet ska handla om rädsla.
Tror att det kommer gå bra. Varför ska man vara rädd för redovisningar om alla andra är rädda endå? Det gör inget om man gör bort sig, ingen bryr sig endå liksom.
Mitt finger gör så jävla ont!

Ikväll vill jag se på talang 2009 och ta det lugnt :)  Imorgon ska vi till rållis ett gäng för att sola och grilla. 30 grader varmt kommer det bli!
Snart kommer Stefan hem, han har varit i skolan ett tag. Hörs bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0