Tisdag

Klockan är halv 11 och jag har foto nu. Det var verkligen tufft att ta sig upp i morse. Efter det här så har jag samhällskunskap, vi har prov. Glömde bort att vi hade så har inte pluggat, jag som skulle få vg :/
Idag har jag massor att titta på. The hills, D Housewifes, Ugly Betty. 
Jag har kommit på att min rosa mobil är LILA! Många säger det och jag börjar undra nu. Jag älskar den endå. Fick den för mindre än en månad sen, och har redan tappat den 5 gånger.  När jag var på en fest så trodde jag att jag hade tappat bort den, fick panik! Numera tar jag alltid gamla mobilen till fest.



          <3  Rosa eller ljuslila?

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

snygg mobil !

2009-05-05 @ 16:07:46
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0