A new day

Dagen började klockan 7 på morgonen när grannens polacker satte igång och hammra. Det är ju perfekt! Speciellt när man har sovmorgon. Sprang till bussen som var 3 minuter tidig och en kvart senare var jag i skolan med huvudvärk. Bild, svenska och sen var det nationella prov Engelska A som gällde. Gick hyfsat. Nu är det bara speaken kvar och då ska jag ge järnet! Ska ha mvg. Engelska var det första språket jag lärde mig prata flytande liksom. Man tappar mer och mer med åren tyvärr.(stavar det tyvär eller tyvärr?)
Om ett tag kommer my husband och då ska vi ha myspys :) Det var ett helt dygn sen jag såg honom! Kl 6 igår senast.

Imorgon blir det foto och sedan svenska redovisning (crap). Hoppas det går bra. Efter skolan blire shoppa med Samira tror jag, sen dra till kista vid 8 tiden och äta med syrran. Ska det bli tikka masala eller kina mat? We´ll see.
Det är så att mamma är i grekland med mormor och moster. De firar mormors 90års dag. Jag har en pigg mormor jag. Pappa ska iaf ut jobbet.


                       

Snygg va? Lauren Conrad har börjat göra nästan likadana väskor. Jag är inte så mycket för rutigt men om den var blank skulle den vara ännu snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0