För vi har tagit studenten!

Igår hade jag avslutning. Det var som vanlig mentorstid, sen konsert i aulan. Runt 5 tiden åkte jag och resten av familjen till Spånga. Min kompis Josefines brorsa August hade studentmottagning. Jag och josefine bodde i usa tillsammans så vi lärde känna varandra genom våra föräldrar. Träffade massor av olika folk där. Fick prata med barndomsvänner från usa om minnen och sånnt. Det var kul. Efter det, runt kl 10 drog jag till edsbergsparken. Det var poliser överallt. Jag träffade massa gamla kompisar men annars vare fett drygt.
Idag kollade jag på utspringet för studenterna. Såg inte ett skit som vanligt, Att dom inte har en scen eller nått.
Träffade massor av kompisar där också. Fick champagne i håret när flaken åkte förbi haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0