Suck + Kärlek

Igår var vi ute med båten hela dagen. Jag + Stefan + familjen. Det var så himla varmt! Jag började må asdåligt efter ett tag. Hade jätteont i halsen, kunde knappt prata och hade jätteont i huvudet. När vi kom hem tog jag en ipren, sen somnade jag och Stefan i min säng, vi vaknade 1 timme senare och då mådde jag jättebra. Så jag åkte hem till Stefan för att sova över, och på natten kom allt tillbaka.  Stefan gjorde iordning té till mig som hjälpte lite.
Kunde inte gå till skolan idag. Min syrra fick hämta mig så nu är jag hemma. Mår lite bättre nu efter att ha tagit en ipren.

Snart ska jag se sista avsnittet av the hills! det kommer klockan 3! Måste vila mig tills dess...








I wouldn't last a day without you. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0