mommas boys tonight!

bara en kvart kvar, sen börjar det! undrar om jag hinner duscha innan?  Det är så himla roligt! såg ni förra avsnittet? När dendär blonda tönten börja gråta! haha altså jag skämdes för hennes skull hon var helt psycopath(hur det nu stavas). By the way, hatar folk som skryter om betyg men jag fick vg i bild. Låg på G i mitten av kursen och jag har bara fjantat mig och pratat resten av kursen. Fattar inte varför jag fick vg, kanske målar bra :)
Nu sitter jag i köket och äter tomatsås och spaghetti. Mamma har varit och paddlat med jobbet så jag fick laga mat själv. Det är äcklig mat dethär :S  Jag vill baka istället. Ska nog göra det imorgon. Nu blir det nog något annat än vaniljdrömmar som jag alltid gör.
Har slutat läsa kissies blogg förresten. Hon är sorglig och jävligt elak. Pallar inte stödja henne, det är vi som gör henne rik, sluta läsa hennes blogg!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0