GRILLA !

Är sååå taggad på att grilla. I helgen får vi samla ihop ett gäng och grilla i parken. Ska ringa massa kompisar och dom får ringa sina kompisar osv.
På jobbigt idag var vi ute rensa ogräs, medans det var KOKHETT!
Hoppas verkligen det blir ngn resa i sommar. Adde och Stefan vill resa ngnstans med mig och mathilda. Då kan vi ta med flera "par" som vi känner :)
Jag vill åka till danmark (you maybe now why). Fett chill!

Vad tycker ni om denna väska?

                     

Tror att ni gillade den väldigt mycket. Det är den hetaste modellen i världen, chanel väska.
Gina tricot har gjort liknande för 199:- och Glitter. Men den på glitter har jag paxat tyvärr så ni får köpa den på gina.
Herregud man tröttnar aldrig på Michael Jacksons musik! Nu ska jag ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0