<3

Dagen har varit riktigt rolig. Efter skolan drog jag erika och matilda till smedstorp och hälsa på matildas häst. Han var ute på den stora gården med jättemånga andra hästar så vi skulle hämta honom. En svart häst börja följa efter mig och jag fick verkligen panik.. jag har alltid varit rädd för hästar med matilda sa att han inte skulle göra ngt. Men jag fick rida på matildas häst i skogen, det var askul. Hennes häst är brun och har blont hår, exakt samma hårfärg som mig faktiskt haha. Den är iaf väldigt fin. Det var verkligen befriande att vara där ute. När jag kom hem åt jag tacos sen kom Stefan. Han tog 20 i 11 bussen hem... hatar att han inte får sova här för pappa :/ jag får iaf sova hos honom men vill låta honom sova ut några dagar i veckan åtminstone. Såå skönt att jag kmr få stöd i matte b. Tänkte hoppa av kursen ifall jag inte skulle få hjälp altså så jävla jobbigt. Matte A var typ bebismatte jämfört med det här! :/
Imorgon i skolan har jag matte, keramik, mediekunskap, foto så det känns helt okej. Alla mina kurser nu är bra förutom matten då. Ska upp 7 imorgon så bäst att sluta skriva nu

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0